Friday, May 14, 2010

Berokband mengong lagik!!!


Berokband aku buat hal lagi..lembab yang amat..nak masuk tulis entry ni pun berjam2 menunggu..huhuh.apalagi nak tukar background.. lagiler susah.. dah 2 jam baru dapat preview page... ...kalo blogwalking plak mesti susah tul nak loading dan tinggal komen.. ada cuba tapi xberjaya.. huhuh.. maaf kepada kawan2.. apapun, akan cuba lagi bila berokband ni dah ok.... malam ni nak tulis entry jer.tu pun tak tau la dapat publish ker tak?? ..kalo tak dapat layan tv jelah jawabnya..huhuh............ :-p

2 comments:

  1. Aku disebabkan lambat la yg tukar pakai streamx. Jauh lebih laju. Tp brodban aku masih ada. Syg nak terminate. Aku beli modem masa baru keluar dulu. Mahai gila.

    ReplyDelete
  2. huhuhu..tu lar..rasa tak berbalo bayar rm 100 sebulan..servis teruk tapi promote bagai nak rak..huhu..nk guna stremyx susahla..selalu kabel phone kena curik..adeii...

    ReplyDelete

bling bling

IKLAN LAGI!