Tuesday, May 25, 2010

Cenyummm...

zaman kanak-kanak adalah zaman paling menarik..cuma aku tak dapat ingat sangat zaman kanak-kanak aku... yang aku paling ingat pun masa kecik2 tak berapa sihat..selalu kuar masuk spital..paling aku ingat time feri runtuh kat Pulau Pinang.haa..masa tu aku sakit duk sebilik dengan salah seorang mangsa kejadian.. tahun 1988 kot kalo tak silap.. hm.. dah lama dah... apapun, tu dulu.. sekarang dah dewasa atau dalam erti kata lain dah nak tua..dah jadi mak sedara kanak2 lain dah... blum sampai waktu jadi mak budak jer lagi..ngeh..ngeh..ngeh... aku paling suka tengok aksi anak buah aku neh..
baru-baru dia cuba pakai tudung aku neh... cutenyerrrr... geram tol tengok aksi dia dari rasa teruja pakai sampaila dia boring sebab aku tak abis2 suh dia posing...haha... nk citer banyak2..tapi dah nak balik dah ni... len kali aku sambung lagi..salammmm...

~jojoe~

4 comments:

  1. hehehe..comelnye anak buah anis nie...pandai die posing..brapa umo die?

    ReplyDelete
  2. umornya baru 2 tahun..tapi bercakap..adeii..kalah anis..hobi dia shopping.. hahah..skit2 nak pakai baju baru.. asyik kena pau jer anis ngan dia..hhehehehe...

    ReplyDelete
  3. salam,

    hihihi tergelak tengok gambar yg kedua tu..suka tengok aksi budak2 kecil.mereka sangat comel.

    ReplyDelete
  4. hehe.. tu la sakinah... syok tengok telatah bebudak neh..suka melayan.. hehehe

    ReplyDelete

bling bling

IKLAN LAGI!