Sunday, May 2, 2010

Co ko Tekka...

Bulan ni bulan Sains dan Matematik kat sekolah aku. so banyak gak aktiviti yang dianjurkan oleh panitia.. salah satu aktiviti yg aku kena handle ialah aktiviti TEKA kacang. heheh..
taraaaa.. ini kacangnya.. "co ko tekka... berapa biji kacang kah yg terdapat dalam balang ni."

hehehe.. ni bukan contest tau.so tak perlu beli borang penyertaan kat atas.... saja syok2 jer... sesapa yg dapat teka ngan tepat akan diberi pujian..yeyyyyy.... hehehe...

17 comments:

  1. pujian jerr?? kasi la present..hehe...

    ReplyDelete
  2. ala kak ain.. teka ler.. hehehe

    ReplyDelete
  3. windi+elya~ keputusannya tunggu malam khamis ni yer...hehehehe.... maseh bleh meneka lagi...

    ReplyDelete
  4. jawapan tu tak kan betol punyaa.... kita kata 500 kalau betol pon nanti cikgu makan satu... tinggal 499.. dah tak betol lagi... tak gitu cikgu??? tak pon tiap malam cikgu ambik makan satu sebelom tido... mana elya tau... kikikiki

    ReplyDelete
  5. ishhkk abg biin..saya jujur dan amanah tau..siap sealed lagi tudung balang tu..tak caya tanya anak murid saya,. haa.. co ko tekka ada brapa>??hehehe

    ReplyDelete
  6. hehehee.... ada kacang jer kan cikgu....? tak ada yang lain lain di dalamnya??

    ReplyDelete
  7. yelahh..dah nama pun pun teka kacang kan..kacang jelah.takkan ada biskut kot...hehehehe

    ReplyDelete
  8. hehehhee... kot kot ada deriyan ker... labu ker... mana nak tahu.. kann....

    ReplyDelete
  9. ishkkk..ishhhkkk...ni nak teka ke tak neh??

    ReplyDelete
  10. ermm...ada hadiah x? kalo ade nk jugak teke :P

    ReplyDelete
  11. aduyaiii...akak aku neh..nak gak hadiah ker??huhuhu...teka la dulu..hehehe

    ReplyDelete
  12. hehehe..mesti lah nak...satu balang kacang pun xpe :P

    ReplyDelete
  13. hadoila...demand tul kakak ku ini... teka jelah kak....huhuh..kamis ni anis decide apa nk bagi..heheh

    ReplyDelete
  14. hehe.. mcm tu lah kakakku... jawapannya?? kita tunggu esok malam anis umumkan yer... mmuaahh!!

    ReplyDelete

bling bling

IKLAN LAGI!