Monday, May 31, 2010

Dating lagi... ;-P

Hari ni aku dating lagi..hehehe.. tapi kali ni ngan adik2 pempuan aku (ila dan ja)... entah apa kes tetiba jer lum sempat aku rehat pas balik sekolah tadi terus diaorang ajak p SG Petani.. memula tu tak berapa setuju, tapikan kesian ler plak bila tengok diaorang nak p naik motor..dahler ujan mula turun...

Ujan lebat..teringat aku kat ribut ari tu..huhuhuh

ingatkan nak buat apa p SP..rupanya adikku nak ke sini.. buat contact lens.. hehehe..
sempat gak meninjau2 cermin mata kat situ...cantik seh..dan mahal jugak..ada gak cita2 nak beli satu..tapikan harganya yg berjuta2 rupiah tu buat aku pikir mcm banyak kali lak.. huhuhuh

abis jer buat contact lense dia, kami jalan2 satu pasaraya tu.. biasala adik aku kalo kuar mesti aim bahagian kanak2..cari baju untuk anak2 dia yg tiut tu.. agaknya kalo aku dah ada anak nanti pun mesti ni jer kerja aku..huhuhu



pas jer shopping, tibala masa diaorang pau aku..huhuh.. biasala bebudak neh... asal kuar ja akula jadi mangsa belanja makan..huhuh.. dah ler order2 skit punya baik, tapi tak sedapla plak..huhuhuh..

teh o ais laici (1st time aku rasa~ila punya), fresh orange(ja punya) dan aku.. nyam2 order watermelon juice...


nasi pataya adik aku; ila

char kuew tiow ~ja punya


Nasi goreng paprik aku.. hmm.. x sedap.. :-(

Pukul 5.30 baru kitaorang gerak balik..tupun sebab hubby adik aku duk call suh balik..kalo tak adik aku tu bukan reti ajak balik.. sebelum balik beli makanan lagi untuk dinner.. hehehe, makan roti jer.. haaa.. yang ni...memang sedap.hihihih


~jojoe~

8 comments:

  1. sg petani..penah pi tesco die.

    ReplyDelete
  2. beshnye jejalan...len kali ajak la akk sekali :P

    ReplyDelete
  3. zah~ tesco yg mana satu..sekarang ada satu lagi dah buka dekat2 giant... lagi besar dari tesco yang dekat tmn ria..;-)..

    ReplyDelete
  4. kak ain~ kalo akak duk dekat2 sini mesti anis dah lama ajak akak..huhuhuh

    ReplyDelete
  5. salam, wahh sedapnya char kue tiaw..fevret saya tu..

    ReplyDelete
  6. peberet adik saya gak tu..tapi yg kami makan semalam tak sedap..huuhuhuh :-(

    ReplyDelete

bling bling

IKLAN LAGI!