Monday, May 17, 2010

Get Ready!!!

Hari ni bermula la MID term bagi budak2 aku.. paper Sains esok.. semua dah ready.,tunggu bebudak aku jer menjawab dengan jayanya... hope so...ni lah antara kertas peperiksaan yang dah siap distapler..hehehe.. tu pun dengan bantuan adik aku (ada upah..blanja makan ice cream...huh)..
masihkah korang ingat pasal pertandingan TEKA KACANG sempena minggu Sains dan Matematik..??? hehehehe... ekceli dah ada pun pemenang..tunggu diumumkan jer...


borang penyertaan TEKA KACANG!

hmm.. abis mid-term nanti, 2-3 ari pastu akan bermula cuti sekolah... tadi dah terima kad jemputan kawin dari sahabatku Safurah.. kemarin lak sepupu aku pun ada datang menjemput ke majlis perkahwinannya Bulan 6 neh..ramainya nak menamatkan zaman bujang bulan 6 ni..alhamdulillah.. semoga semuanya berjalan lancar..Aminnn...




~jojoe~

8 comments:

  1. akak bila plak nk menamatkan zaman bujang uh?? hehehe~~

    ReplyDelete
  2. hik hik hik.... soalan bonus daripada cik hunter... hehehhe

    ReplyDelete
  3. akak mana??hehehe... ada ke soalan tu dalam kertas xm??? abg biin jawabla...heheheh

    ReplyDelete
  4. hohoho...koya la akak neh!! jawab ler~~ =P

    ReplyDelete
  5. hehehe..koya tu apap??.... elya lak bila nak kawin???

    ReplyDelete
  6. koya tuh?? hmm, cam donat la...hmm~ sy kawen lmbat lagi..hohoho~

    ReplyDelete
  7. hehehe..samala.kita..hik hik hik///

    ReplyDelete

bling bling

IKLAN LAGI!