Monday, May 17, 2010

Hari yang bermakna.. ;-)

Semalam ( 16 Mei 2010) berlangsung la sambutan hari Guru di sekolah aku.. SLAMAT HARI GURU kepada semua yang bergelar pendidik.. Mcm2 acara di atur hari tu.. semuanya bagi meraikan para guru..termasukla aku..heehehehe.. tapi aku tak ada dalam gambar ya sebab aku bertugas untuk bahagian dokumentasi..so, lepas perayaan neh aku kenala buat laporan... sob..sob... sabar jelah... apapun, inila antara keseronokan yang berlangsung ari tu..

wajah-wajah ceria para pendidik...



bowling padang.,.. guna buah kelapa...very interesting and fun!

kehangatan piala thomas... hehehe..


permainan tradisional pun ada tau,...

Ekcelikan.....ada gak jamuan makan2 kat bilik guru..tapi aku lupa nak snap gambar sebab lapar sangat masa tu.. melantak jer...hehehehe... Bab hadiah lak, hehehe... ni yang lemah ni..aku ni bukannya favorite teacher.. huhuh...(almaklumler..suara xsemerdu siti nurhaliza masa mengajar)..so ni la buah tangan dari anak2 muridku..


rasa terharu.. ekceli tak mengharap apa2..yg penting diaorang dapat score dengan cemerlang dalam SPM nanti.. apapun, terima kasih buat yang sudi memberi dan aku menerima dengan senyuman.. oh ya, dalam banyak2 hadiah ada satu ni yg buat aku very touching.. taraaaaa...


aku dapat anak ikan baru..dan sehingga ke waktu entry ini ditulis anak2 ikan tu masih sehat wal afiat... aminn.. harap2 sehat sampai bila2...hehehehe... diaorang tau anak2 ikan aku yg sebelum ni dah meninggal..huhuhu...thank u ...terharunya.. aku janji jaga bebaik semua pemberian tu... ~SELAMAT HARI GURU~

12 comments:

  1. selamat hari guru...huuu~~ xde orang kasi adiah pon kat sy?? @_@

    ReplyDelete
  2. nak hadiah??? napa lak nak mintak adiah neh???

    ReplyDelete
  3. hah???bukan bakal doktor ker..sejak bila jadi cikgi neh???

    ReplyDelete
  4. cikgu kepada adik2 sy kat umah neh...hohoho~~~

    ReplyDelete
  5. ceehhhh,,, suhler adik2 blanja makan cekerim...hehehehe

    ReplyDelete
  6. alala... eya bagila duit..suh diaorang belikan..ngeh ngeh ngeh...hehehe

    ReplyDelete
  7. sy pon xde duit...kwang~kwang~kwang!! =P

    ReplyDelete
  8. mintakla kat cik abe...hehehehehe

    ReplyDelete
  9. cik abe ngah kumpol duit nak kawen...muahahahah~~ XD

    ReplyDelete
  10. ishk2... takkan nak banja cekerim sposen pun tak leh...jimatnyerrrrrrr....hehehe

    ReplyDelete

bling bling

IKLAN LAGI!