Thursday, May 20, 2010

Kad Jemputan...

Beberapa hari yang lalu, aku ada terima kad undangan kawin neh..dari org Melaka yg kini bertugas di Sabah.. sapa lagi..ex-housemate aku..cik pura... cantik kan kad nyer..bila ler nak dapat buat kad camgini neh..?? ada namaku dan dot..dot..dot.. hehehe.. (malu2 kusing)...


nice kan kad jemputan neh..? dua2 my peberet colors...

Keesokkan harinya aku dapat panggilan dari KEKANDAku.. kokong... dia tanya status kehadiran aku ke majlis..adeeiii..susahnya nak bagi jawapan.. yelahh... 2minggu cuti tu memang banyak kenduri kawin sedara mara gak..dalam kampung aku saja pun setiap minggu kenduri..sepupu aku pun nak kawin time tu jugak..camner la..last2 aku sepakat ngan kokong beli hadiah untuk pura.. baru tadi dapat email dari kokong.. gambar hadiah dan bakal pengantin baru.. aduiii, makin cute adikku neh.. wajahpun ceria ja... nak bergelar raja sehari ler katakan..hehehe..



Apapun.. harap safura berbahagia selalu.. Doa dari jauh..InsyaAllah... andai ada kesempatan sampailer aku ke melaka.. satu hari bertemu juga.. Selamat Pengantin Baru dear Pura.. Semoga berbahagia ke akhir hayat.. Amin...

~jojoe~

No comments:

Post a Comment

bling bling

IKLAN LAGI!