Monday, May 3, 2010

Lucky Draw.


ekcelikan..bila sebut ja pasal cabutan bertuah aku selalu tak bertuah..huhuhu.. pernah gak dulu masa dinner guru, aku la satu2nya manusia kat round table yg tak dapat hadiah.frust bagai nak rak..siap kena gelak ngan member2..hampeh betol.. tapikan, peduli apa aku..hehehe.. nak gak join satu contest ni yang dianjurkan oleh memory shop. . bila tengok hadiah yg dtawarkan tu plak memang rasa tertarik menarik ler..hehehe... wang tunai + BROOCH .. memang aku minat sgt brooch2 ni.. apapun sesapa yg nak join blehla join k?? apa yg perlu buat kalo nak join.?? pergi ke add ni..MEMORY SHOP. pastu ikut syarat2 yg ditetapkan iaitu:

1. post di blog anda tentang LUCKY DRAW (mcm yang aku buat sekarang)
2. follow blog itew.. ( http://www.kedaimudah.com) - dah follow dah!


KEPUTUSAN LUCKY DRAW AKAN DIUMUMKAN PADA 4/5/2010


senangkan.. selamat berlucky draw...

IKLAN LAGI!