Sunday, May 23, 2010

meluat...

Hari ni aku kebosanan kat sekolah... semalam pas tengok citer "PERIGI KONTANG' kat TV3 takleh nak lelapkan mata..tak tau napa..so, ari ni jaga exam dalam keadaan separa sedar..heheh..tapi takderla pejam mata..hari ni tengok budak melukis jer..lupa nk snap gambor tadi... syok gak tengok diaorang melukis untuk subjek PSV..

masa aku duk menulis entry ni dalam makmal (time rehat), ada sorang budak aku tegur..cikgu takleh tidor sebab takot tengok citer perigi kontang tu ker?? tak takotpun citer tu..tak paham pun.. aku sengih jer, sebab aku faham citer tu cuma aku tak faham kenapa pelakon wanitanya rela dieksploitasi?? ye lah..banyak betul scene dalam citer tu yg menunjukkan si fasha sanda tu berkemban.. aiyakkk.. mcm tak sesuaaiiii jer nak menengok.. sigh... ,.>>

~jojoe~

3 comments:

  1. tapi tgk jugak yer :P hehehe...

    ReplyDelete
  2. saya tak pernah tgklah. nanti try tgk jugalah lepas ni. bersiri ke?

    ReplyDelete
  3. kak ain~heheh...terpaksa tengok..kikikiki..leh terima tak alasan tu..hehehe

    windi~ cerita cerekarama semalam..windi mesti tgk AF semalam neh..heheh..ye kan??

    ReplyDelete

bling bling

IKLAN LAGI!