Wednesday, May 26, 2010

Rombongan main bowling????


Budak2 aku neh kalo bersembang memang tak hingat dunia.. hari ni kat sekolah, ada kelas yang takder exam..so, masa ni ler diaorang memeriahkan idup aku kat makmal tu. ramai2 datang buat perbincangan..mula2 ingat nak bincang pasal subjek yang nak exam esok..rupanya duk sembang pasal rancangan masa cuti.a'ah kan. minggu depan last sekolah sebelum bercuti pertengahan semestar untuk 2minggu.. wow weee... aku plak jadi excited bila pikir..time ni ler nak santai2 seh... hehehe...
tengok gaya anak murid aku ni sembang mcm tengok sesi perbahasan lak..hehehe..




penonton setia..hehehe

ni bukan lakonan tau.. memang siaran secara langsung depan mata..haha.Tengok diaorang gelak2 ketawa neh teringat time remaja2 dulu..hehehe... mcm takder masalah jer... semua hepi go lucky...

duk asyik2 sembang tu, tetiba ja diaorang tanya aku.."cikgu..cuti ni kita p bowling nk tak??".. waaaahhh... BOWLING???..


dah lama tak main.. ekceli tak pandai main pun..baru 3 kali p ..hehehe... banyak masuk longkang dari kena pin..hahaha... apapun, memang satu cadangan yang baik untuk aku mengisi masa cuti nanti..sesekali jadi REMAJA apa salahnya kan.. sementara belum bergelar isteri dan ibu neh.. ececehhhh.. hahaha.... tengokla mcm mana.. aku belum bagi kata putus lagi.. lagipun masa cuti neh 2 sepupu aku nak kawin .... hmmm... kita tunggu dan lihat yer...hehehe


~jojoe~

6 comments:

  1. saya pun klu nampak budak sekolah hepi2, teringat zaman muda2 dulu.

    ReplyDelete
  2. cikgu sporting nie..alangkah bestnya dulu2 ada cikgu ajar saya mcm cikgu joe nie..:D hehehe...main bowling? akak kalo main..bola tu asek masuk longkang jer...buek malu jer..penah sekali je main.hihihi

    ReplyDelete
  3. windi~bestkan zaman muda2..lagi best masa zaman kanak2 ribena..heheeheh

    ReplyDelete
  4. kak ain~... sporting2 pun time blajar tegas tau..hehehe..tak caya tanya diaorang..tak siap keja kenala habuannya... hehehe..anis pun sama kak..suam2 kuku jer kepandaian melontar bola tu..hehehehe

    ReplyDelete
  5. wah..
    ta sangka ktorunk akan pemes..
    haha..

    ReplyDelete
  6. Hehehehe..sukaler tu pemes eh??":hehehehe...takletak nama...tak tahu saper'ktorunk' tu...

    ReplyDelete

bling bling

IKLAN LAGI!