Saturday, May 8, 2010

Tag dari Nourul..No Gossip Plz...

Dah lama tak jawab TAG.. jarang dapat Tag ni...sesekali menjawab siok jgak...hehehe...Kali ni aku dapat tag dari cik adik manis NOURUL yang very the friendly gitu.. So, jom sesama nengok apa yang nourul cabar aku buat....hehehe...


1.go to your photo files,select the 8th photo folder
ok... jujur dan telus membuka folder gambar neh...

2.select the 8th photo from the folder
ok dah jumper... yeyyy...


jgn gosip2 tau.. ni gambar lama masa bertugas kat sabah dulu..yang tersenyum lebar tu namanya ASHRAQ RAFIQAN ARHAM, guru rekacipta..org negeri sembilan (eh..eh..sekampung lak ngan cik nourul ya?)..

3.post along with story behind it
apa cerita di sebalik gambar ni ya?? oo... masa ni semua guru kat sekolah tu pakai uniform ala2 baju TMnet neh..so, sesaja bergambar dalam bilik guru sesambil diusik teman2..tu yg aku tersipu2 kat belakang tu..ngeh ngeh ngeh.... Sekarang ni masing2 dah bawa haluan sendiri..aku dah pindah balik Kedah.. Ashraq ni plak dah kawin tau.. sekarang mengajar kat Selangor... masa merubah segalanya..tetapi kenangan tetap dalam ingatan.. ;-)

4.challenge 8 blogging friends to do the same
ok... so dengan ini juga saya MENCABAR rakan2 blogger ni untuk menjawab tag ni... mereka yang bertuah adalah:..hehehe
1. kak mar
2. elya
3. cik ada
4. nana
5. abg biin

yang 3 lagi terbuka untuk sesiapa yang berminat menjawab tag ni..selamat mencuba ya... ;-)

10 comments:

  1. huhuhuhu.... ngga paham bu guru.....

    ReplyDelete
  2. aiyoo...susah gak tag nie..hehehe...nnt akk jawab TAG ni k...

    ReplyDelete
  3. abg biin~ apa yg ngak pahamnya tu bapak???

    ReplyDelete
  4. Kak ain~jwb kak..jgn tak jawab tau..hehehehe

    ReplyDelete
  5. ngga paham gi mana mau nge-tag...

    ReplyDelete
  6. owhh..mudah bangat tu..abg biin copy jr entry saya neh.. pastu cari gambar dalam folder picture abg biin mengikut arahan yg ditetapkan..gambar yg bertuah akan abg biin cerita maksud di sebalik gambar tu..faham enggak>??

    ReplyDelete
  7. wahh..sapa yg hensem tu ahh...?? hehe

    ReplyDelete
  8. itu adalah suami org...hehehe...salah seorang teman baik masa joe d sabah dulu.. ;-)

    ReplyDelete
  9. salam.. sye ni kirenyer salah sorang student cikgu Ashraq.. skarang ni cikgu Ashraq mmg giler2 happy n cikit skema.. uhh.. wktu Sukan Tahunan,taun ni,wktu akhir2 nk dkt nk balik tu,cikgu gi main tkr baju kat DEPAN ORG RAMAI.. n sye tertgk.. bkn slh sye tp cikgu sendiri yg ckp cikgu ni mke tak malu..

    ReplyDelete
  10. wsalam... owhh..keciknya dunia...hehe..xbaik cakap cikgu sendiri mke xmalu tau... dia mmg selamber jer...tp hati dia baik.... kim salam dia yer.. ;-)

    ReplyDelete

bling bling

IKLAN LAGI!