Thursday, May 20, 2010

Terima kasih!!

Ini antara awards yang aku dapat.. dah lama tapi tak sempat post entry sini.. apapun terima kasih pada yang sudi memberi. saya menerima dengan ucapan terima kasih atas penghargaan ini... (skema ler plak bersaya2 neh..hehehehe)



anugerah pertama saya dari Windi.. orang sabah.. cikgu jugak.. suka baca blog windi neh sebab banyak info terkini.. i like....


award ni dari E-NA.. blog ena best..banyak berkongsi resipi masakan..bila buka jer blog dia mesti kecur air liur saya... vavavava.... (rosak dietku)

yang nampak sedap neh datangnya dari Saiedah... baik orangnya.. dengar2 nak sambung belajar ke Mesir (betol ka)..apapun, dunia blog membuatkn saya kenal ramai orang yang baik.. salah seorangnya juga adalah pemberi award di award neh..

award from my sister (kak ain) ... walaupun tak pernah bersua rupa tapi rasa mcm rapat sgt..dah anggap kak ain mcm kakak sendiri.. semoga persahabatan ni berkekalan ke akhir hayat..lebiuuu "pecinta rama2",... ;-)




~jojoe~

No comments:

Post a Comment

bling bling

IKLAN LAGI!