Tuesday, June 8, 2010

akhirnya..sampai juaaaa....

akhirnya,.selepas ampir sebulan menanti (sebab kehabisan stok) sampai ler jugak set sauna aku neh... ingat lagi tak entry neh??..AKU NAK YG NEH..!!! ekceli petang tu jugak aku bank-in kan duit untuk dapatkan sauna neh..hehehe... ingatkan lambat lagi nak sampai,..hehehe.. dapatla aku bersauna sepanjang cuti neh..kekekeke..

taraaaa... inila kotaknya..besar giler... huhuhu

isi di dalamnyer..hehehehe



taraaaa.. dah siap pasang... heheh

gambar seterusnya tak dapt tunjuk uhhh... sensored..hahaha... kepala aku jer terjojol kuar dari benda alah neh.. hahahaahaha

~jojoe~

7 comments:

  1. Aku try mak aku beli. Best gak. Hehe... Tak payah nak pi mandi kat lenggong lagi dah. Wakaka...

    ReplyDelete
  2. ~asmar~betol3... kat dalam tu pun dah cukup panas..huhuhuh
    ~beauty~ heregenya adalah RM480 termasuk kos penghantaran.. ;-)

    ReplyDelete
  3. Aku nak order seketui nanti. Kak ipar adik aku boleh dapat benda tu.

    ReplyDelete
  4. asmar~seketui ja??orderla berketoi2..hehehe... hadiah kat aku satu lagi..hehehe

    ReplyDelete
  5. Seketui ja kot. Banyak sangat nanti pakat2 nak mai spa kat rumah aku lak... Wakakaka...

    ReplyDelete
  6. asmar~ala..pe salahnya.. hang cas ler sesapa nak guna..sekali masuk sauna 5hengget..hehehehe...

    ReplyDelete

bling bling

IKLAN LAGI!