Sunday, June 20, 2010

Back to school

Hari ni dah mula sekolah balik.. hadui..kejapnya rasa cuti 2 minggu tapi dengan berakhirnya cuti bermaksud semakin hampirlah penghujung bulan 6... kejap sungguh masa berlalu dah sampai pertengahan tahun.. rasa mcm baru jer mula sibuk dengan pendaftaran pelajar awal tahun lalu..

aku yg berserabut, pening dan boring..hehehe


sekarang masa rehat.. ekceli aku tengah pening kepala..memang rasa tak sihat dengan batuk2 lagi... masa cuti sehat walipat waliat jer.. tapi asal dah mula kerja kepala pun mula nak pening ngada..hahaha... mana taknya pikir mana letak fail itu, mana nk cari buku itu.. jadual waktu aku sendirik pun dah ntah ke mana..kikikiki...mujur ada back up dalam pencil case..hehehehe... apapun, kepada semua warga pendidik..welcome home.. school sweet school.. ;-p....



~jojoe~

8 comments:

  1. selamat bertugas..saya pun baru korek sana sini cari pen.hihi

    ReplyDelete
  2. hahahaha..baru kelam kabut kan??heheheh

    ReplyDelete
  3. Teringat zaman sekolah.. betapa indahnya zaman tu....

    ReplyDelete
  4. abg biin~ yup..back to school...dah abis cuti dah... huhuh

    ReplyDelete
  5. asmar~ya..kejap jer masa berlalu.. maseh teringat gak zaman kita sekolah dulu time tingkatan 2 dan 3..segar dalam ingatan....

    ReplyDelete
  6. Aku rasa macam baru ja keluar sekolah. Ingatan kat sekolah sangat kuat & manis walau ada ketikanya terasa perit.... Itu yg aku dok bgtau kat anak menakan yg malas2.... hehe...

    ReplyDelete
  7. ya,..ada yg pahitnya masa tingkatan 2 kan?? tapi benda dah berlalu..jadi kenangan jugak..tak sangka kita dah masuk era 30an...huhuhuh..jap jer masa berlalu..huhuhu

    ReplyDelete

bling bling

IKLAN LAGI!