Thursday, June 10, 2010

cuti dan makan...

Cepatnya masa berlalu..dah seminggu bercuti..tinggal seminggu jer lagi nak sekolah balik..kerja masih banyak yang belum settle..hehehe.. kerje berfoya2 jer ni..adeiii.. pagi tadi aku exam PTK kertas guru mata pelajaran( sebelum ni dikenali sebagai kertas p&p)... huhuhu... soalan bleh tahan gak susahnya... mcm tak lepas jer..apapun.. dah cuba sedaya upaya.. huhuh... dapat A ke B yang penting dah buat sehabis baik.. kalo ada rezeki adala tu..huhu..

pas jer PTK aku g penang lagi.. hehehe...

konon nak release tension abis exam..ye ye jer kan???hehehe.. ..sambil2 makan angin melihat pemandangan indah sepanjang perjalanan ke sana....




dan paling penting dapat Jalan2 cari makan lagi..hehehe,.. kali ni aku dan 'teman' aku makan char kuewtiow dan minum jus tembikai peberet kami neh.. sedapnyer.. nyam2...




inilah makanan kegemaran aku... ;-P

'demam bola' dah bermula... ;-)

kali ni aku nonton citer kecoh betol... memang kecoh betol dalam wayang tu..bleh tahan gak lawak citer ni... layan jelah.. huhuh..

xsabar nak tengok citer ni plak bulan depan .. hehehehe....

habis tengok citer kamipun pulangler... sebelum tu makan2 lagi..hehehehe... rasa mcm cuti untuk makan jer rasanya ni...huhu.. :-P


~jojoe~

4 comments:

  1. uitttt ... x baek tau!!! baek ko kasi tuisyen, utg2 sng ko nanti .... haiyaaaa!

    ReplyDelete
  2. hmmm... apa yg tak baik tu ehhh???(pikir3x)

    ReplyDelete
  3. Alamak!!! Aku tengah lapaq ni.... Waaa....

    ReplyDelete
  4. asmar~hehehe..sengaja jer letak gambar makanan tu..nak bagi org2 lapar terliur..hehehehe.. objektif tercapai...hihi

    ReplyDelete

bling bling

IKLAN LAGI!