Thursday, June 3, 2010

entry b4 cuti..




hari ni hari last sekolah... tapi sekolah dah lenggang mcm dah cuti...biasala tu... budak kelas akupun yg datang 16 org ja.. hmmm... so, esok bermula la cuti 2 minggu.. cuti pun masih banyak keja nak buat... khamis depan (10 jun) aku akan ambil exam PTK untuk kali yg ke berapa ntah,..aku pun tak ingat dah .hehe... ha, anak adik aku dah bleh kuar spital.sekarang neh dia on da way balik umah..alhamdulillah...

tadi ada klik untuk fortune cookies ni kat fb.. bukan nak percaya, tapi apa yg tertulis tu mmg betul.. percintaan mengubah laluan idupku.. kalo dulu dah tak termimpi nak hidup berdua dengan seseorang tapi semua tu dah berubah..haluan idupku dah berubah.. ke arah yang lebih positif pastinya... bilakah masa itu akan tiba..??.. hanya TUHAN yang tahu,,,



~jojoe~

6 comments:

  1. kepak...kepak..kepak...kepak..kebung...kebung...kebung...kebung... (bunyik kompang)

    ReplyDelete
  2. bunyi kompang takperr.hehee..jgn bunyi eya jatoh telentang dah ler..hehehe..gedebukk... hehehe

    ReplyDelete
  3. akk ingat gambo atas tu iklan nuffnang...ekeke..patot lah klik x kuar link :P

    InsyaAllah ..jodoh tetap ada...cuma lambat dan cepat nya jer :)

    ReplyDelete
  4. InsyaAllah..doakan tau kak..hehehe....

    ReplyDelete
  5. cinta sejati akan ditemui jua satu hari nnt... ;-)

    ReplyDelete
  6. beauty~ InsyaAllah.. rasanya dah jumpa cuma berdoa agar kesudahannya membahagiakan.. AMinnn... (blush3x)...

    ReplyDelete

bling bling

IKLAN LAGI!