Saturday, June 5, 2010

Kemarin...

Kemarin aku menghadiri kenduri jer.. cuti2 sekolah neh biasala..ramai yg nak mendirikan 'masjid'.. pada yang dah sampai seru tu aku ucapkan SELAMAT PENGANTIN BARU.. semoga berbahagia ke akhir hayat...
ada dua kenduri ekceli yg aku pergi..tapi sempat snap gambar kat sebuah majlis jer.. salah satu majlis aku hadiri tu majlis kenduri sepupu aku... dan satu lagi majlis saudara sekampung.. cantiknya baju pengantin dia yg bewarna silver gelap neh.. memang peberet aku color2 camgini..nampak klasik jer...

gambar xclear..adik aku yg ambik..hampeh tul..

ni pelamin diaorang..cantik gak...

pas kenduri adik aku tu tunjuk benda neh.. baucer barangan baby parkson.
so.. apalagi atas desakan yang bertubi.. sampaila kami ke sini... PARKSON sg petani.. huhhhuhuh..

best gak sebnarnya dapat window2 shopping neh.. tengok kasut, tengok bear...huhuhuh...


adik aku duk sibuk claim barang2 baby dia...
bila ler org nak hadiahkan aku benda alah neh.. adeeeiiii...

lastly, before balik singgah econsave jap..nak snap gambar banyak2 tapi adik aku dah jeling2.. hmm.. biasalah..dia mana paham minat blogger neh... mesti la kena snap gambar utk jadi bahan buktikan..apapun,.. nasibler kuar ngan dia... huhuh...

2 comments:

  1. santek baju pengantin tu...bekenan tgk...walaupun kaler gelap tapi eksklusif je tgk..Eksklusif tu ape ek? ekeke...ska ti sebut jer :D

    ReplyDelete
  2. hehehe..betul ler tu eksklusif..nampak menarikkan kak??santek tul..

    ReplyDelete

bling bling

IKLAN LAGI!