Sunday, June 13, 2010

kuciwanya aku...

Tajuk entri aku neh adalah berkaitan dengan perkahwinan sepupu yg aku hadiri petang ahad tadi... huhuh.. bukan bermaksud aku kecewa sebab aku ada hati kat sepupu yg kawin tu tapi sebabnya aku tak sempat pun berjumpa pengantin ..huhuhuh.. masa pengantin lelaki p jemput pengantin pempuan aku baru sampai...lepas jer makan mak aku terus ajak balik sebab ada kenduri lagi kat kampung.. so, tak sempatlah aku bergambar ngan sepupu lelaki tu...kiciwa ler..huhuhuh...

gambar2 ni cuma sekadar ingatan perjalanan aku ke Pokok Sena Penang (bukan alor setar tau..sebab kat kedah pun ada tempat nama pokok sena gak..huhuhuh)..pokok sena ni kat sbrg prai utara k...

cantik ler plak signboard neh kena panahan matahari..langit pun cerah sangat..


view kelapa sawit sepanjang jalan...

dah di Penang neh...


kami dah nak sampai..yeyyy...perut dah lapor.. hehehe


bilik pengantin yg simple jerk tapi i like.. biasala, kalo nak grand2 selalunya kat umah pengantin perempuan..



haaa.. yg ni aku suka..very the nice one.. heheheh... cantik kan tempat raja sehari ni bersantap????




yg ni salah satu souvenier yg aku bawak balik.. bunga telur yg diperbuat daripada sabun.. so nice!!


p/s: selamat pengantin baru!...;-P

~jojoe~

No comments:

Post a Comment

bling bling

IKLAN LAGI!