Thursday, June 24, 2010

TOY STORY 3..antara mahu dan tidak mahu...

korang dah tengok citer ni ker?? sebenarnya aku takder keinginan pun nak tengok TOY STORY 3 neh...mayb sebab aku tak tengok 2 bab terawal..huhuhu... selalu gak dengar org ckp TOY STORY best,,..tapi aku tetap tak minat..hinggalah hari ni, bila si dia beria-ia ajak aku tengok... so, memandangkan dah takda cerita yang bersesuaian dengan waktu kami sampai, (maklumla,g tengok pas keja), so aku pun mengikut jer ...

Komen aku.. wooowww... tak sangkanya,... memang best giler2..huhuh.. cam tak caya jer se'best' tu... tambah bila tengok aksi BUZZ yang giler2 time mengorat si cowgirl..dengan bahasa sepanyolnya..memang best.. ketawa jer aku tengok..part sedih pun ada... time andy,si pemilik mainan tu serahkan mereka pada budak kecik lain..huhuh...nak bergenang la plak rasa airmata..huhuhu..mujur tak menitis..kalo tak mesti kena gelak..heheh..
apapun, sesapa yg duk tercari2 citer best, pergila menonton citer neh,,, memang tak rugi...




p/s: duk cadang2 nak mencari VCD TOY STORY 1 dan TOY STORY 2..huhuhuh....

~jojoe~

2 comments:

  1. weh! ko ni dah x nak ngajak kami ker g tgk wyg? mentang2x le ade si dia ... keh3x!

    ReplyDelete
  2. serius cakap aku memang nak ajak ko tengok wayang minggu neh..tapi kan ko cakap nak balik tengok anak buah..huhhu...excited... tu yg taknak menganggu tu..takper..i'll make sure we watch eclipse together gether ok???

    ReplyDelete

bling bling

IKLAN LAGI!