Wednesday, June 2, 2010

Tua mengejar..

tadi ada buka blog niena.. dia ada bagi alamat laman web neh di mana kita bleh melihat wajah kita pada 20 tahun akan datang... betul atau tidak yg pasti kita memang akan tua.. teringat lak lagu fauziah latiff "tua mengejar"babystarsemoticon..hmmm... sesaja gak test nak nengok muka tua aku..hehehe..tak puas hati aku sorang jer tua, aku pun test semua gambar kawan2 aku neh.pastu baru puas hati sebab sama2 dah nampak tua..hahaha... tuanya kita kan.. kekekekeke


jipang..kening tetap maintain..tarak uban di usia 49 tahun..hehehehe


yengkeyyyy!!! tuanya ko...

kokong... haaha,, di usia 51 tahun...


inila aku di usia 50 tahun,..huhuhuh... girlemoticon

p/s: ada gak cuba gambar kawan2 yang lain termasuk muka adik aku..tapi aku tak brani nak publish.. kang tak pasal2 aku kena sumpah jadi batukazidoraemoticon..... hahaha... korang try test la sendiri kat sini k??

~jojoe~

6 comments:

  1. hebat o... lucu ooo sia tingu muka kita ni...thank u... sia ingat kening sia gugur 20 tahun akan datang..hehe

    ReplyDelete
  2. hahaha..hebatkan... harap2 masih dipanjangkan umur untuk melihat sendiri wajah kita di masa tua..jgn ko pura2 tidak kenal sia nanti apabila jumpa arrr...hehehe

    ReplyDelete
  3. hehehe..akak ada cuba link nie dlu...tp mcm tipu je..bila dh tua idung akk jd mancung lak...hahaha..

    ReplyDelete
  4. hehehe...bukan idung akak dah memang mancung ke??hehhe,,,,

    ReplyDelete
  5. x mancung ler...antara adik badik ..akk ler yg tak mancung...tp syukur ada idung,..hihi

    ReplyDelete
  6. haaaa... akak... taupun..alhamdulillah... mujur ada idung tau..leh gak bernafas...hehehe

    ReplyDelete

bling bling

IKLAN LAGI!