Monday, July 19, 2010

Iman Hafiz..

Apa yang menarik minggu ni ya?? mcm biasa keja, balik umah, keja balik umah dan bla bla bla.... hehehe... itu ler rutin harian aku..nak cakap bz sangat2 tu tak ler sangat.. cuma duk sibuk nak abiskan silibus mata pelajaran ja.. tinggal satu bab jer lagi..huhuh... pasni dah bleh buat ulangkaji untuk SPM.. bebudak aku pun dah mula gabra siapkan kerja khusus itu ini.. ada gak yang duk nervous+terkejut cipan bila check nama melekat untuk PLKN sesi 8/2011,.. hehehe..~ini bukan aku k??ni adik aku dan anaknya..hehe~

oh yer..merujuk kepada tajuk entry di atas, kemarin ada ke rumah adik aku..dia buat majlis skit sempena ulangtahun pertama kelahiran anak terunanya... hmm..kejap tul masa berlalu..rasa mcm baru jer tahun lepas aku duk menanti berjam2 kat luar wad bersalin... tahun ni dah genap setahun Muhammad Iman Hafiz....kalo aku ada baby sendiri mesti dah bleh lari 4x400 dah..hahaha...


setahun yang lalu iman dalam pelukan mak ngah nya.. hihihih... ada gaya ibu mithali tak??

SETAHUN KEMUDIANNN>>>>

haa..ni baru aku...iman Hafiz dah besar..mak ngah maintain muda..hehehehe

seronok tengok budak2 membesar depan mata neh .. teruja betol.... tak sabar nak tengok iman berjalan...pasni bleh la dia bergusti ngan kakak dia yang nakal tu..hehehe

~jojoe~

No comments:

Post a Comment

bling bling

IKLAN LAGI!