Monday, July 19, 2010

Lelaki idaman..

:note:oohh sayang.. dikaulah jejaka idaman..:note:

hehehe..:p rasa nak nyanyi2 jer sal lelaki idaman neh..korang ada tengok citer ILLUSI tak kat TV3.. hehehe..bukan nak cakap sal drama tu.. tapi pasal pelakonnya.. si ashraf muslim tu..mcm dah nak jatoh cinta la..hehehe..bukan kat dia tapi karakter dia tu.. agak2 ada lagi ker lelaki sebaik karakter dia dalam citer tu..huhuh.. memang lelaki idaman betol.. :love:

dalam citer tu dia nampak innocent dan penyabar jer.. sayang tol dia kat isteri dia.. huhuh.. suka lelaki yang penyabar.. tak suka yang panas2 baran neh... :hmm:dah pernah ada pengalaman berdepan dengan manusia sebegini suatu ketika.. kisah pahit yang sukar dilupakan, susah diluah, susah gak nak ditelan..:spin:huhuh.. apapun, yang berlalu biar ja berlalu... idup baruku dah bermula setahun yang lalu.. dah jumpa sebenarnya my "lelaki idaman"hehe... wink3x....:$

p/s: harap2 takder yang jeles ya??hihihi:hee:

~jojoe~

10 comments:

  1. Wah.... sapa tu? Kenal2kanlah kat aku... Hahaha....

    ReplyDelete
  2. ehem..sapa 2? hehe..moga cpt2 ikt jejak fyza..;)

    ReplyDelete
  3. asmar~insyaAllah ada jodoh dikenalkan juga pada 1 malaysia..hahaha

    ReplyDelete
  4. fyza~tu la... nak ikot jejak fyza gak..dah tua dah neh...adik muda dah kawin dah..hahaha

    ReplyDelete
  5. joe, Rai nih..heheh wa wa wa setahun da rupanya.. amin amin..sdg berbunga dn makin berbunga...ada berita baik jgn lupa rai tau

    ReplyDelete
  6. hai rai.. hehehe..trima kasih sudi jenguk joe sini..InsyaAllah, ada jodoh mesti bagitau..rai pun..dah sampai ari bahagia jgn lupa joe tau..miss u..

    ReplyDelete
  7. wah ashraf muslim...hensem.tp x suka sgt mamat ensem2 ni.Takut x setia hahaha.semoga u dpt jumpa lelaki idaman u ea dear..

    ReplyDelete
  8. tu lar..banyak dugaan nanti..apapun,paras rupa sementara ja...yang penting hati budi ikhlas.. qelissa dah jumpa lelaki idaman kan??..

    hav a nice day..jgn pikir sangat sal manusia yang ntah2 apa2 tu..banyak2 sabar k.. ;-)

    ReplyDelete
  9. perasaan camni wujud kat diri aku masa muda2 lu kot.hehe...

    ReplyDelete
  10. hehehe..la ni dah tua ka???kira sekarang ni masa muda2 aku ler tu kan??heheeheh

    ReplyDelete

bling bling

IKLAN LAGI!