Sunday, July 11, 2010

Low immunity..

Hari ni ke sekolah mcm biasa,, ekceli aku betul2 kurang sehat..dengan badan panas dan tekak yang sakit..ikutkan hati nak jer ambik mc jumpa doktor..tapi minggu lepas dah cuti ari ahad sebab sakit mata.. tak nakla plak kena tuduh sengaja nak cuti2 sampai 3 hari..huhuh..nak tak nak kugagahkan jugak diri ni ke sekolah walaupun telinga dan kepala berdesing2, terpusing2..huhuh.. pening lor..sekarang aku kat makmal..tak da kelas..jap lagi baru ada.. aduii...camner nak ngajar neh??huhuh...
* gambar hiasan- ini bukan aku..hehe

Bila pikir2 balik, mcm dah banyak kali aku mc tahun ni.. kejap demam, kejap selesema, kejap sakit mata.. aduii... lemah betul daya ketahanan badan ni melawan penyakit.. makin tua ni (tua ker??) rasa mcm makin tak sihatler..huhuhu... very low immunity.boring tol makan ubat..

apapun...harap2 cepatla sembuh ..huhuh.. dah la kerja menimbun lagi nak buat.. baru tadi print slip keputusan mid term..khamis ni ada perjumpaan dengan waris..hmm..apa yg aku nak cakap kat mak bapak budak2 aku tu nanti yer??? hehehe...



~jojoe~

8 comments:

  1. Sakit mmg biasa. Kadang2 kita sakit bukan disebabkan terkena jangkitan, tapi disebabkan bebanan tugas. Tak pelik kalau lita cepat sakit...

    Aku byk gak MC... apa boleh buat doc pun manusia juga. Tp bagus jugak, kifarah atas dosa2 yg kita buat samaada sedar atau tak.... cuci dosa.... dok dengar umpatan org selalu pun dah dosa...

    ReplyDelete
  2. doakan moga kamu cpt sembuh swety..;)

    ReplyDelete
  3. asmar~ ya betol.. hehehe,, tu baru balasan dengar org ngumpat..lum balasan kalo sendiri yg mengumpat,huhuhuh.. dosa2 kecil dibalas dengan kesakitan..adeiii..

    ReplyDelete
  4. fyza~tq my dear... u 2..moga sehat menanti kepulangan en husband..hehehe

    ReplyDelete
  5. stress kut...kadang2 klu stress sgt n kurang tido immunity pun low. cuba rajin2 makan vit C. kulit cantik, pastu rasa segar je..

    ReplyDelete
  6. mesti kulit windi cantik ni kan??thanx for da tips cikgu windi.. ;-)

    ReplyDelete
  7. kurang tdo ek? bergayut kt hp yer? ehehe...semoga cpt sembuh.

    ReplyDelete
  8. kak ain~ dah sehat walipat waliat dah kak..hehehehe

    ReplyDelete

bling bling

IKLAN LAGI!