Sunday, July 4, 2010

Mata..


mcm dah lama lak tak update blog neh...nak update tapi 2-3 ari neh rasa malas dan ilang mood plak.. huhuhuh...
apapun, nak bitau la kan.. ari ni aku mc ...dah 3 hari aku sakit mata.. kemarin baru aku g jumpa doktor..mujur belum berjangkit mata kiri..huhuh... akhirnya doktor bagi aku ubat yang power neh...

ubat makan,antibiotik dan ubat titis...huhuh.. pedih tu yang titis tu.. mujurlah kejap jer seksanya.. hari ni mata aku yang merah menyala dah kembali cerah... bengkak2 pun dah ilang..alhamdulillah.. esok aku dah dapat ke sekolah.. aku dah rasa rindu kat budak2 aku..hehehe.. walaupun aku rasa diaorang tak rindu akupun..hehehe..
apapun bila sakit mata neh rasa cam trauma lak..tahun 2006 aku dah rasai pengalaman pahit operate mata.. pas operate ada lak jangkitan mata...huhuhuh... seksa tul seminggu nak sembuh mata tu..mujur kali ni tak seteruk sampai kena operate.. so kawan2..sayangi mata kita... *(wink2)

jojoe~

1 comment:

bling bling

IKLAN LAGI!