Thursday, July 15, 2010

miangnya haku!

Masa aku tulis entry ni kan.. ekceli aku rasa sedih.. :,(aku rasa pilu.. aku rindu seseorang.. huhuh.. miangnya haku...:$ padahal ari2 aku dapat tengok dia.. dapat sms..dapat calling2..tapi masih duk teringat2.. huhuh... apakah, kenapakah???.. bila baca blog citer kawan2 masa kawin rasa makin rindu kat dia.. tahukah dia?????:mad:
kalaula dia tahu..huhuh..:p jap nak sms bagitahu..hahah.. :hee:memang aku dah miang neh..:love:


~jojoe~:heart:

16 comments:

  1. hehehe..tajuk entry dier..
    kidnap jer dia anis..pastu ajak jumpe tok kadi..hehehe...abis cerita.

    ReplyDelete
  2. hehe..sakit cinta mmg camtu..

    ReplyDelete
  3. kak ain~ heeheh... tajuk yg kena kat diri neh..ehehehe... tunggu dia ajak jumpak tok kadi..hehehe

    ReplyDelete
  4. abg biin~ ahahh..lama tak nampak neh??ke mana menghilang???

    ReplyDelete
  5. oya~banyak kali pun takper kan?kan??hehehe

    ReplyDelete
  6. windi~.. ya betol,,nak kena cepat cari ubat neh..hehehe

    ReplyDelete
  7. Ish2 bahaya ni... angau jadinya nanti. Ekekeke...

    ReplyDelete
  8. asmar~haha.. gurau2 jer... takderla miang sgt... (cover3)..heheh

    ReplyDelete
  9. hahahahaha!!! ok je. takde miang pun~

    ReplyDelete
  10. achu~ya betull...bukan miang neh...luahan perasaan jer..hehehe

    ReplyDelete
  11. tuler airtu tak ngaku sgt ngan i..so i dah buat sumpahan...

    ReplyDelete
  12. pn aida~ hahaha...tu la hang sumpah aku teruk2..tengok apa dah jadi..kekeke

    ReplyDelete
  13. Ada la sikit tu..... hahaha....

    ReplyDelete
  14. asmar~hahah..akupun rasa mcm tu..huhuhu

    ReplyDelete

bling bling

IKLAN LAGI!