Thursday, September 16, 2010

5 Syawal

dah lama betul tak kuar berdua..sepanjang bulan puasa rasanya sekali dua jer dapat jumpa, tu pun berbuka puasa bersama2 adik2 aku..huhuh.. so, raya ke5 kami akhirnya dapat kuar berdua..hehehe... alangkah indahnya..kikik.. memula tu dia ajak aku p QUensbay,tapi memandangkan musim perayaan camgini aku takot sesak lak jambatan tu nanti..huhu yelah, mesti ramai dah berpusu-pusu nak balik dan mayb ramai gak yg outing untuk habiskan cuti..lagipun, baru jer semalamnya, jambatan pulau pinang jammed disebabkan kebakaran wayar TNB.. seb baikkk.... kus semangat kalo aku yang terperangkap dalam kesesakan berjam2 lamanya itew.. akhirnya kami dating tempat biasa..
sampai jer kami tengok movie dulu..heheh..citer apa? seperti yg tertulis dalam entry sebelumnya, kami tengok citer PIRANHA.. memang mendebarkan, dan kadang2 buat aku terkejut..huhuh... apa taknya, tengok gigi ikan yang runcing tu pun dah buat aku terpikir camner rasanya kena gigit sampai tinggal tulang tu..huhu..nauzubillah...
sudah puas menonton, dia temankan aku uruskan hal di bank..pastu cari makan..si dia nak belanja..hehe.. dah lama tak makan PIZZA kan??kan???..hehehe,,,





sup..pembuka selera..



Our hawaian supreme...nyam..nyam..


kami punya ADD ON..hehehe....


Bestnya dapat outing mcm ni..huhuh..bila la dapat kuar lagi neh... rindu.. hehehe....

~jojoe~

4 comments:

bling bling

IKLAN LAGI!