Monday, September 6, 2010

bersara

masuk ari ni dah 4 hari sekolah bercuti sempena cuti penggal dan akan bersambung seminggu lagi sempena cuti raya minggu depan..pendek kata sekolah bercuti 2 minggu..yey ,yey..heheh...sebut sal raya nih memang banyak nak cerita..tapi takper.. kemudian2 ler aku cerita..sekarang nak bercerita sal aktiviti sekolah khamis lepas.ari terakhir persekolahn juga merupakan hari sambutan penutupan kemerdekaan malaysia ke 53 dan juga majlis persaraan Tuan Pengetua sekolah aku, Tn Haji Saaid, .. memang banyak aturcara ari tu ..walaupun dalam bulan puasa semua tetap bersemangat..huhu.., dalam pada tu terfikir jugak yang aku akan bersara pada 10Januari 2036.masa tu umur aku dah 56tahun..huhuh... InsyaAllah, andai panjang umur aku akan turut sama melalui apa yang dilalui oleh Tn. Pengetua..detik2 meninggalkan alam pendidikan.. apapun, selamat bersara untuk Tuan Pengetua.. Jasamu dikenang.


~jojoe~

4 comments:

  1. mst sedey tuan pengetua 2..tp x pa la skrng2nya mst bnyk khidamt dia dah curah kat sana..;)

    ReplyDelete
  2. lumrah dunia..biasa la tue.. Salam Aidilfitri dari www.awan-fantasia(koleksi kisah2 paling kelakar)

    ReplyDelete
  3. tu ler fyza..kalo akak pun mesti sedih nak tinggal sekolah.huhuhu

    ReplyDelete
  4. afiq~ya..lumrah dunia... selamat hari raya..;-)

    ReplyDelete

bling bling

IKLAN LAGI!