Thursday, September 16, 2010

cik ada oh cik ada...

Raya ke-6..

my bestfren datang beraya kat umah..sukernya... mcm biasa dah suruh mak wat ketupat dan aku tukang wat rendang,,kuih raya banyak lagi..ekcelikan, cik ada sepatotnya datang raya ke-4 pas aku beraya ngan students..tapi pas keta aku masuk workshop berjam2 terpaksala aku cancelkan pertemuan kami...huhu

ini anak buah aku k?? begitu teruja menanti kehadiran cik ada..almaklumler..nak dapat duit raya..hehehehe

orange juice untuk cik ada..terbaik punyer,..heheh

melihat juadah raya untuk cik ada...hehe

cik ada yang makin ayu gitu...ehem2..

apapun, hepi sangat dengan pertemuan ni..banyak benda yang dikongsi bersama... selalu mendoakan kebahagiaanmu.. SELAMAT HARI RAYA MY DEAR FREN...


p/s:cik ada,,,,.....jangan lupa souvenier bila d sarawak ya??hehehe
~jojoe~

2 comments:

  1. wakaka...tak sabar tnggu ko balik...hati2..jangan terpikat org sana...satg ada yang menanti kat sini terkuciwa..hahaha

    ReplyDelete

bling bling

IKLAN LAGI!