Saturday, September 18, 2010

cutenyerrrr!!!

ekceli kan, ini cerita lama..baru jer nak publish..hehe.... maklumla, kan sibuk nak raya..hehehe... masa bulan puasa ari tu, bulan 8, hamster aku dah lahirkan 8 ekor anak yang kiut miut...tapi atas masalah teknikal, yang 8 tinggal 5 ekor jer...huhuh... lagi 3 ekor tiba2 ja ilang, ghaib dari pandangan..mesti keja mak ayah dia ler tu..yg aku perasan, 3 yang mati semua yg kurus2, yang tak cukup dapat zat..huhuh...


tinggalla 5 ekor yang masih kecik tapi tetap kiut..masa ni lum leh buka mata lagi...
tapi..
ari ini...selepas hampir 2 bulan, anak2 itu sudah membesar bagaikan juara..dah siap bleh main roda lagi..huhuhu...cepatnya mereka membesar...cute kan...
dah boleh bergurau senda dengan adik beradik...cutenyer..
time to play..bersama ayah dan ibu...hehe
~jojoe~

8 comments:

  1. Assalamualaikum...

    salam aidilfitri buat anis sekeluarga... :)

    eh..anis bela hamster ye? comel sgt2..!

    ReplyDelete
  2. Wsalam.. akakkkkkk!! lamanya tak nampak akak..huhuh..rindunya... selamat hari raya sis..maaf zahir batin... a'ah..dah lama bela hamster..cute dan jinak kak..tak mengigit..hehehe..

    ReplyDelete
  3. hui!!! eh eh... salam aidilfitri jojoe..;-)

    sangat shomel itu hamster... rase nak picit2 jerk... nak 2 ekor bley?? eheheee ;-)

    ReplyDelete
  4. heheh..salam aidilfitri beauty... memang sangat chomel... nak semua pun takper...mummy dia mcm nak pregnant lagi jer tu..huhuhu

    ReplyDelete
  5. ya.. memang sangat cute..cam nak gigit2..heheh

    ReplyDelete
  6. ehehe..comeynya..tp mcm takut ja nk pegang..sbb takut picit2 samapi penyek..keh3..;p

    ReplyDelete
  7. heheh...takot tak sempat penyek mak dia ngamuk dulu..hehehe...

    ReplyDelete

bling bling

IKLAN LAGI!