Wednesday, September 15, 2010

Dugaan syawal..

Lebaran tahun ni memang meriah dan menyeronokkan.apalagi bila dapat beraya bersama keluarga dan yang tersayang..hhuuhu..namun dalam kerenokan tu terselit juga sedikit cacatnya.. apataknya, raya ke4 jugak tu ler kereta aku meragam. simbol enjin tak nak padam2 kat board... aku dah pelik sebab biasanya bila dah start keta simbol tu akan ilang,,ni tak padam2..pastu ekzs lak rasa tersekat2 jer asapnya..huhu..terus aku bawa p workshop..

my baby kena angkat tinggi2 ..huhu

tauke bengkel tu bagitau dua komponen ekzos aku dah nak hancus.. teruk dah..dia cakap lambt skit aku bawa p kena stanby 4-5K ler tukar enjin..huhuhu..

komponen yang dah kena buang..huhuhu

lama gak aku bertapa kat bengkel tu..akhirnya siap jugak kreta aku tapi melayangler RM830..huhuhu...tersedak bapak aku kat umah..apapun, demi keselamatan, tak kisahla,,..yang penting my car back to normal... lagipun esok(raya ke-5) nak jalan jauh..nak dating..hehehe

~jojoe~

No comments:

Post a Comment

bling bling

IKLAN LAGI!