Wednesday, September 8, 2010

menjelang aidilfitri...

2-3 menjelang raya, memang banyak aktiviti yang membuatkan aku sibuk..salah satunya of course la mengemas rumah..hehe.. rutin menjelang raya... salah satu aktivit adalah mengecat rumah..tapi ni keje adik lelaki aku..heheh..bersungguh dia mengecat umah.. awek nak datang ler tu..hiih
salah satu lagi aktivit mestiler shopping2..hehe..tapi sentiasa ingat..takleh bazir2..beli apa yang perlu jer..huhuh... so, aku, adik ,anak buah dan ehem2 ada ambik kesempatan jalan2 menjelang aidilfitri..jalan2 beli barang2 raya.. huhuh..

. kemeriahan hari raya di Village Mall SP
adik aku duk sakan nak beli kasuit...hehe


Raya ke empat nanti ada buat rumah terbuka untuk anak2 murid aku... ada plan nak masak laksa, rendang ayam, ketupat, kek coklat.. hmmm..jadi ker??sedap ker?? tak kisah ..yang penting masak dengan hati yang ikhlas kan??.InsyaAllah..

mode memang sangat happy..tak sabar nak raya ni.. ;-)

~jojoe~

No comments:

Post a Comment

bling bling

IKLAN LAGI!