Wednesday, September 15, 2010

Piranha

kemarin berkesempatan menonton cerita ni dengan si dia..huhuh..not bad la..yang bad tu bila ada adegan2 yang kurang menyenangkan...biasala citer luar negara,kalo dah melibatkan air tu,konpemla pakaian2 yang dipakai dalam cerita ni pun menyakitkan mata yang memandang..huhuh... sebab tu ler cerita ni untuk berusia 18tahun ke atas yer.huhuh,,..
bermula dengan pergerakan plat di dasar tasik membawa kepada pembebasan beribu2 ekor piranha yang dianggap telah pupus sejak 200 juta tahun yang lalu..kiranya ikan tu terperangkap la dan hanya membiak.. cara nak idup adalah berlawan sesama sendiri..kira kanibal la..tapi bila dah bebas ikan2 yang ganas ni mula menjadikan tasik tu sebagai tasik berdarah..sekali gigit terus tinggal tulang..mana taknya, bukan seekor yg gigit..tapi beribu2..huhuh....

detik2 cemas dalam piranha.. tuler..wat dosa lagi...dedah aurat..kan dah jadi makanan ikan..huhuh

Synopsis:
From director Alexandre Aja (The Hills Have Eyes) comes the new action thriller PIRANHA. Every year the population of sleepy Lake Victoria explodes from 5,000 to 50,000 for Spring Break, a riot of sun and drunken fun. But this year, there's something more to worry about than hangovers and complaints from local old timers; A new type of terror is about to be cut loose on Lake Victoria. After a sudden underwater tremor sets free scores of the prehistoric man—eating fish, an unlikely group of strangers must band together to stop themselves from becoming fish food for the area’s new razor—toothed residents. The films stars Jessica Szohr (Gossip Girl), Steve McQueen (The Vampire Diaries), Elisabeth Shue, Jerry O’Connell, Ving Rhames, Adam Scott, Richard Dreyfuss and Christopher Lloyd.

p/s: tak rasa berminat nak tengok 4madu atau senario..naper erkkkk???huhu

~jojoe~

2 comments:

  1. sy da donlop da citer neh...hmm~ citer dia bley la layannn..

    ReplyDelete
  2. owhh..dah download???bestkan???huhu

    ReplyDelete

bling bling

IKLAN LAGI!