Wednesday, September 15, 2010

Rumah terbuka

Raya Ke-4, aku wat rumah terbuka untuk pelajar2 aku...awal2 pagi aku dah bangun memasak apa yang patut..ikut permintaan diaorang, laksa, kek coklat, rendang ayam dan ketupat..


gambar laksa ehsan google..laksa sendiri tak sempat snap..huhu..dah abiss...

alhamdulillah, dalam kul 10 mcm tu semua hidangan telah tersedia.. tunggu kena jamah jerk..hehe..kul 11 budak2 akupun sampai..ada yg naik motor..yang pempuan naik bas..
haa..makan2...tambah jangan tak tambah..huhuh

huhuh..meriah tul rasa mcm tu.paling best bila semua hidangan dihabiskan..tak sia2 cikgu masak..tahun depan datang lagi yer..tapi dah takder duit rayala..semua dah besar kan???hehehe...
pas kenyang diaorang menjamu selera,kami2 sama2 bergerak beraya di rumah kawan aku atau dalam erti kata lain, merangkap cikgu matematik diaorang..
heheh..bebudak aku sempat tukar baju lain lagi...sampai sana baru aku sedar aku lum jamah apa2 lagi kat umah..sibuk masak sampai tak ingat nak makan..huhuh..apalagi, aku menjamu selera la..makan kuetiow tomyam..nyam..nyam...
thanx wanis.. and oso tu my students...raya2 juga, trial SPM lum habis..hukhuk...
~jojoe~

No comments:

Post a Comment

bling bling

IKLAN LAGI!