Thursday, September 16, 2010

tragedi di Ken Hwa...

di sini kau dan aku..terbiasa bersama...huhuh.. suatu ketika dulu aku dan kawan2 selalu makan2 dan lepak2 kat sini..gelak tawa, gurau senda..semua ada di sini.. di kantin sekolah Menengah Ken Hwa , keningau...di sini ada kenangan manis aku dan kawan2 semasa bertugas di sabah sejak 2002-2008...

tapi....
hari ini..aku mendapat berita sedih nun dari sana... peristiwa tragis yang membawa pergi kenangan indah ku dulu..huhu.. kantin sekolah terbakar pagi tadi disebabkan litar pintas wayar elektrik.. huhuh...hampir2 juga pusat sumber dan makmal berhampiran dijilat api.. aduhhh..sedih tul aku tengok keadaanya.. dah rentung dah kantin...huhuh






apapun, syukur kejadian ni berlaku semasa cuti sekolah.. minta dijauhkan dari perkara yang lebih buruk..semoga warga ken hwa tabah dengan berita ini..

p/s: masih terbayang gelak ketawa aku besama yengkey, jipang, kokong dan kakak kat situ..huhuh... sedihnya..
~jojoe~

7 comments:

  1. salam sis..sory lama x jengah sis..bnyk entry dh t'lepas..sobs..pa pun sy doakan akka bhgia sllu..;)

    ReplyDelete
  2. wsalam fyza... tak apa..yg penting fyza masih sudi menjengah akak... blog fyza sunyi sepi jer..bila nak tulis entry baru..mesti best cerita raya kan??? ;-)

    ReplyDelete
  3. saya dengar berita dari pelajar, tak snagka di sini gambar pun ada,,,,
    nasib baik tak ada kematian....

    ReplyDelete
  4. Ya..nasib baik kejadian tu masa time cuti..u imagine kalo masa budak tengah rehat..ayoo...

    ReplyDelete
  5. kesian oo kan ..sayang tu kantin.. tapi mesti diaorg dapat kanti yang lebih canggih...

    ReplyDelete
  6. kesian oo kan ..sayang tu kantin.. tapi mesti diaorg dapat kanti yang lebih canggih...jip

    ReplyDelete
  7. ya lor..cafe 5bintang mangkali..huhuh

    ReplyDelete

bling bling

IKLAN LAGI!