Sunday, October 31, 2010

Jalan2 cari jalan...

Minggu lepas aku deman+selesema+ batuk.. memang perit jer time batuk2 cam nk kuar anak tekak... dengan kerja yang menimbun2 mintak disiapkan...mcm tak abis2 jer kerja ni..siap satu datang lagi satu...mcm mana nak abis kalo camgini..huhu..tambah2 dah nak dekat cuti sekolah ni..banyak benda nak siapkan...kalo kira2 betul2 tinggal sepuluh ari jer lagi nak cuti...yeyy...syok ker? syokler jugak... dapat rehat2kan minda..hehe.... tapi ada risaunya sebab bebudak aku nak exam wehhh...huhuh..camner ni...mcm blum cukup lagi ilmu yg aku bagi..huhuh...

apapun lupakan kejap soal tu..minggu lepas dapat surat panggilan mesyuarat... kena g pendang plak ni minggu ni... masalahnya aku tak pernah p pendang..hehehe... so,walaupun dalam keadaan selsema terdetik rasa nk g jalan2 kat pendang sesambil cari sekolah tempat aku meeting nanti...memula plan nak ajak cik ada tapi dia ada urusan so, adalah someone ni sudi temankan..siapa lagi..hehehe... Pukul 3 kami bergerak ke Pendang..Alhamdulillah, perjalanan dilancarkan dan dengan mudah aku menemui destinasi yg dicari.. on da way balik sengaja aku follow jalan lama..menikmati keindahan sawah padi yang menghijau.. tetiba my lokong bagi cadangan ke pantai..pantai apa yg ada kat sawah padi neh?? ooo PANTAI MURNI di yan rupanya..takderla jauh sangat...sesekali syok gak buang minyak kreta neh..hehhehe...



ubat selesema aku...hahaha....

sampai sana orgpun tak ramai...bestnya dapat melihat LAUT.Dah lama tak bersantai tepi laut..kali terakhir pun rasanya di Tanjung Aru sabah dulu dengan kawan2..huhu..rindunya...

kami tak lama kat situ..sebab dah makin lewat..pukul 5 kami bertolak balik..memang dah ada rancangan nak datang lagi..heheh ;-)


~jojoe~

No comments:

Post a Comment

bling bling

IKLAN LAGI!