Saturday, October 16, 2010

a story to tell..

bulan ni sebenarnya banyak menguji kesabaranku..Alhamdulillah, semua masalah dapat diatasi dengan sebaik mungkin..huhu.. Apa yg penting kebahagiaan itu masih denganku.. ku bersyukur.. Satu perkara yang tidak dapat ku lupa adalah kesakitan bila kaki ku tersepit pintu bilik.. terasa lagi sakit itu ketika aku menutup pintu bilik kerana tergesa2 nak ke sekolah...apabila Tuhan berikan kesakitan ,tandanya DIA sedang mengampunkan dosa2 kecil kita..ku terima kesakitan itu walaupun sudah seminggu berlalu..huhuh

semangat berblogging ni sebenarnya makin padam..tapi aku tetap gagahkan diri berkongsi cerita..tak pasti ada ke tidak yang sudi membca,,tapi sekurang2nya apa yang aku tulis di sini dapat ku baca semula pada tahun2 akan datang..sebagai satu memori. banyak lagi yang berlaku dalam bulan ni, tapi aku yakin setiap yang berlaku pada hikmahnya..dan aku juga mendapat sdikit motivasi dari setiap perkara atau masalah yang menjengah.. apapun, just wish me all the best..

~jojoe~

8 comments:

  1. Adoi... aku lak yg terasa sakit.... letak ais kalau masih sakit

    ReplyDelete
  2. ala siannya kat sis..mst sakit kan..tgk gmbr pun mcm teruk ja ha..take k ye..;)

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum..

    Mak aihh..nape teruk sgt tu anis? lebam jer tu...apapun harap dh sembuh skg nie.

    ReplyDelete
  4. asmar..dah ilang dah bengkak lebam tu ..tapi sakit masih ada...dah seminggu aku pakai selipar p sekolah..heheheh

    ReplyDelete
  5. fyza-memang sakit dikk..akak dah fobia bab2 tutup pintu neh,,huhu

    ReplyDelete
  6. wsalam kak ain..huhu..yelah nak wat camner..cuai sangat..huhuhu... sekarang dah ok kak tapi xleh pakai kasut lagi..huhu

    ReplyDelete
  7. adoi jojoe sakit nye tgk pict nih... beauty penah tesepit pintu kete... nangis meraung2 tuh kan... hui!!! sabar k dear.. beauty doakan jojoe cpt sembuh... sapu minyak hari2 ok...=)

    ReplyDelete
  8. ya beauty..ari2 sapu ubat nih..huhu..tak dapat kasut cantik..huhuhu..thanx doakan jojoe. ;-)

    ReplyDelete

bling bling

IKLAN LAGI!