Saturday, November 20, 2010

Jemuan lg...

ejaan jemuan tu memang disengajakan..hehehe... mcm biasa raya baru2 ni aku wat jamuan skit untuk pelajar2 dan kawan2ku.. tapi yg datang cuma pelajar2ku jer..kawan2 ku ada hal..sorang sakit perut (cik ada),.. sorang lagi lak kat umah MIL ada kenduri korban...
awal aku bangun pagi tu masak itu ini..heheh.. inila hasilnya yg tak seberapa..hehehe

kek coklat yang siap kena rasa ngan adik2 aku..hehehe


bihun goreng..


menu utama...kuah dan laksanya...


tara... siap..sila la jamu selera..

p/s: kecewa bila gambar studentsku terdelete... huhuh...

~jojoe~

5 comments:

  1. sedapnye laksa tuh... terliur beauty tgk.. kek coklat lagik.... yummy...

    ReplyDelete
  2. wah! laksa! mst sedap..fabret fyza mmg laksa..hehe..;)

    ReplyDelete
  3. beauty~ peminat laksa yer?? kek tu biasa2 ja...tak pro pun bab2 baking kek ni..janji selamat dmakan..hehehe

    ReplyDelete
  4. fyza~ ni pun peminat laksa gak..akak kureng skit minat laksa ni..masak untuk org bleh la..hehe

    ReplyDelete
  5. sdapnya laksa cikgu tw..tringin nk mkan lg..
    wal.

    ReplyDelete

bling bling

IKLAN LAGI!