Thursday, November 11, 2010

Jom!!


Jom makan kenduri...dah banyak dah undangan kenduri kawin ni... ada dari rakan sekerja, jiran tetangga dan dari pelajar2..yang pelajar tu bukan diaorang kawin...diaorang sibuk nak SPM jer..yg kawin kakak atau abg diaorang ler..hehe.. best ni cuti2 sekolah...masa ni ramai yg nak menamatkan zaman bujang..Alhamdulillah... masa g kenduri ada banyak perkara yg akan tarik perhatian aku..antaranya....


bilik pengantin...


meja makan pengantin


makanan untuk raja sehari


singgahsana raja sehari


hantaran kahwin


baju pengantin


bunga pegang pengantin pun i like tau..

apapun...semua tu sebenarnya tak penting..yg penting ada akad nikah dan majlis semuanya berjalan lancar..cantik tak cantik belakang kira..asalkan dua hati sudah sah bertaut menjadi satu...
p/s: bila ler masa tu akan tiba untuk diri sendiri??hmmm



~jojoe~

6 comments:

  1. Assalamualaikum...


    best la..dpt makan2 sedap :D

    ala...akak kompem thn depan joe MESTI kawen!! :D

    ReplyDelete
  2. hehe normal la klu akak p kenduri tertarik ngan suma bnda 2..yg dah khwin mcm fyza pun still lg usya pelamin bilik baju suma 2..hehe

    ReplyDelete
  3. ya Allah ya Tuhanku... Kau percepatkanlah jodoh & seru sahabatku bernama Jojoe ini... Amin =)

    ReplyDelete
  4. wsalam kak ain..
    InsyaAllah..tapi tahun dpn lum kot..hehehe...

    ReplyDelete
  5. fyza~ ye ye.. betul tu...bulan2 nanti adik akak kawin pun duk sibuk dah cari persiapan mcm tu..hehe

    ReplyDelete
  6. beauty~ amin3... yarabal alamin...

    ReplyDelete

bling bling

IKLAN LAGI!