Wednesday, November 17, 2010

Korban tahun ini...

salam aidiladha buat semua sahabat handai di luar sana dan di dnia blogger... semoga kita semua sentiasa ceria dan menghayati erti pengorbanan yang sebenar.. bila sebut sal korban ni bukan setakat mengorbankan haiwan masa hari raya ni, sebaliknya kadang2 kita perlu berkorban untuk banyak perkara..bukan setakat wang ringgit, masa, tenaga dan adakalanya perasaan..apapun, setiap perngorbanan itu asalkan niatnya demi sebuah kehidupan, dengan hati yg ikhlas dan tujuan yang baik InsyaAllah pasti mendapat balasan yang baik dari yang Esa.

Tahun ni keluarga aku wat korban lembu jantan yang mak bela. gambar2 ni aku suruh adik lelaki aku yg ambil... tak braninya aku nak dekat time2 lembu tu nak disembelih.



apapun, semoga ibadat ini mendapat keberkatan dariNYa..Aminn...

p/s: selamat hari raya aidiadha kepada semua..MAAF ZAHIR BATIN..
~jojoe~

4 comments:

  1. selamat arie raya korban sys..klu fyza pun x berani nk tgk..rasa cm x sampai at ja..huhu..;)

    ReplyDelete
  2. ye dikk...selamat hari raya korban..akakpun tak sampai ati tengok... apapun, niat untuk ibadah kan... maaf zahir batin fyza...

    ReplyDelete
  3. selamat hari raya jojoe... (even telewat ckit.. hehehe)

    ReplyDelete
  4. selamat hari raya beauty!!! maaf zahir batin yer..

    ReplyDelete

bling bling

IKLAN LAGI!