Sunday, November 14, 2010

Majlis restu..

hari ni amat bermakna untuk semua calon SPM sekolah aku..sebab hari ni telah diadakan Majlis Restu sempena SPM yang bakal menjelma..seminggu jer lagi..demam SPM makin menjadi2.. macam2 la pesanan guru2 dalam majlis tadi untuk pelajarnya.. tak taula pelajar ambil pot ke tak.. apapun moga diaorang sedar betapa cikgu mengharapkan kejayaan mereka.. Bak kata PK hem tadi, xada seorang guru pun yang mendoakan yang tidak baik untuk pelajarnya..semua mahu melihat berjaya..

Ini part best masa majlis tadi bila beberapa org pelajar "menyerah diri" untuk digunting rambut yang ala2 penyanyi band itew..hehehe... part paling best mengusik diaorang... masa peksa kenalah kemas dan mematuhi peraturan..

potong..jangan tak potong..hehehe


haaa...kan dah ensem..hehehe


majlis memohon restu..sayu lak rasa masa ni...huhuh..p/s: Good luck my child..my child??oppss...tak sesuwei..my brothers and sisters..heheh...(i muda lg tau)...

~jojoe~

4 comments:

  1. huhu..x sesuai anak..adik ok la..ye sy taw sys muda lg..tp sy lg muda..haha..kidding! ;p

    ReplyDelete
  2. fyza~ tuler pasai...akak ingatkan akak yg muda upernya fyza lg muda..hehehe

    ReplyDelete
  3. huh... if beauty yg jd che gu nih harus bederai2 air mata nih... hati ni sng sgt touching... hihihiii... kim salam kat anak murid ensem tu eh... hihihii ;-)

    ReplyDelete
  4. hehe... tadi pun sedih..last day sekolah... dah kim salam dah kat dia tadi...dia malu2..haha

    ReplyDelete

bling bling

IKLAN LAGI!