Sunday, November 7, 2010

stress ker??

what to do?? kepala dah pening..semua serba tak kena.. banyak kerja tapi tak tau nak wat mana satu..hehehe... aduii...beginila setiap tahun bila dah nak dekat cuti sekolah ni..banyak benda nk settle.tapi aku rasa dah banyak aku dah selesaikan.. tetiba ada plak keja lain mencelah...tambah2 budak2 aku akan start SPM 23hb nanti.. pening2..kalo pikir banyak sangat boleh stress ker? hehe

bila dah stress makin kuat plak selera makan ni.. mcm2 aku telan..huhu.berat pun dah bertambah2 sejak aku balik dari sabah.. nak cakap pun malu,...huhu... mcm mana ler berat xnaik kalo asyik makan, makan dan makan saja..pikir kerja aku makan...pikir budak nak periksa aku makan..last2 makan hati dengan berat badan neh...uwaaa....

MENU HARI ISNIN

NASI APA NTAH..

CHICKEN WINGS
GARLIC BREAD


PIZZA HUTT...


PENCUCI MULUT PALING SEDAP D DUNIA..HEHEHE


MENU HARI KHAMIS... DI CHICKEN RICE SHOP..









INI MENU KEMARIN KAT UMAH..

SAYUR CAMPUR
SAMBAL GORENG KETAM
NI MASAKAN MAK AKU.. KETAM MASAK LEMAK

inikah simptom2 stress?? ada sesapa nak bagi nasihat x??


P/S: Untuk makluman..bukan aku sorang jer yang makan yer... menu bersama ok..harap maklummm...hehe
~jojoe~

8 comments:

  1. sys..besnya mcm 2..asal stress mkn bnyk..sy nk mcm 2 jgak! bleh tmbh berat bdan..hehe..ketam masak lemak 2 btul2 wat cair oww..

    ReplyDelete
  2. sys..besnya mcm 2..asal stress mkn bnyk..sy nk mcm 2 jgak! bleh tmbh berat bdan..hehe..ketam masak lemak 2 btul2 wat cair oww..

    ReplyDelete
  3. heheh/..fyza ok ler..maintain jer..akak ni ker bagai dpam sudah..hehehehe

    ReplyDelete
  4. pencuci mulut tuh memang nampak best sgt!! slurrrpppp!!!!

    p/s* segar betul mata masuk pemandangan baru blog jojoe..;-)

    ReplyDelete
  5. Selamat menjamu selera..... nikmatinya dengan tenaaaaaaggg...!!!!

    ReplyDelete
  6. beauty~thanks..dari itam ke putih lak..tukar selera..hehehe...berselera jer ni..

    ReplyDelete
  7. abg biin~ InsyaAllah..tenang sokmo..hehehe

    ReplyDelete
  8. Nampak piza tu lapaq la plak.. nak kena minta wife aku masak la nnt. Hehe

    ReplyDelete

bling bling

IKLAN LAGI!