Thursday, December 30, 2010

Air ke ais?

Xtahula anda semua perasan tak..atau saya sorang jer perasan...air sangat sejuk baru2 ni.macam air barcampur ais....heheh.. ni bukan entry malas mandi tau.. sebelum ni memangla sejuk tapi sekarang bertambah2 sejuknya..huhuh...kalo tak da heater tu kenala rajin2 masak air awal pagi untuk dibawa mandi,... mayb sebab sekolah dah buka semula, air bertukar menjadi sesejuk itew..oohh, tak sanggup rasa nak mandi pagi tadi...huhuh...
bila sebut sal air ni, teringat pula masa cuti baru2 ni, bekalan air ke kampung saya terputus sehari suntuk...seksa ooo... bagus takder elektrik dari takda air.. memang sengsara... masa tu baru terasa nak menghargai air walau setitik pun... memang bersyukur dengan nikmat Tuhan selama ni.. memberikan kita bekalan air yang bersih dan banyak... tak seperti ada sesetengah negara yang susah betul nak dapat bekalan air bersih...
jadi kepada anda semua..hargaila air..


p/s: air sejuk bagus untuk pesakit imsomnia yang sukar tidur...

~jojoe~

No comments:

Post a Comment

bling bling

IKLAN LAGI!