Thursday, December 23, 2010

entry frust!

oohh.. saya sangat tension..maafkan saya rakan2 blogger... bulan 12 adalah bulan yang sememangnya entry saya akan jadi tersangatla sedikit... komen2 pun tidak sempat dibalas.. bukan sebab tak sudi...tapi kerana line internet saya sangat teruk..no wifi bila xkerja... hanya bergantung harap kepada berokband yang tidak menentu kepantasannya..ini pun bernasib baik dapat membuka bagi new post..
hati saya sangat meronta2 untuk menulis blog..banyak yang hendak saya kongsi masa cuti ni..tp apalah daya..entah bila celcom akan upgrade perkhdmatannya ke kampung2..perlu diingat juga bukan semua pengguna tinggal di bandar... please la upgrade kawasan2 yang juga dilanggani anda.. PESANAN IKHLAS BUAT CELCOM sebelum saya mengambil keputusan menamatkan perkhidmatan anda.. sebulan bayar seratus, pakej yang lebih laju tapi rasanya sama jerk... tak kena langsung dengan motto diaorang yang kononnya berbaloi-baloi tu..arrgghhh..saya menulis dengan perasaan marah dan frust yang.. 2tahun rasa sangat tak berbaloi2..huhuh...
saya tidak dapat blogwalking dan memberi komen kepada netry kawan2..banyak yang saya miss...saya cuma dapat jenguk facebook...tapi blogger cukup susah saya tembus..apalagi bila saya berkeinginan nak menukar template blog saya..huhuh... tolonggg....
~jojoe~

9 comments:

  1. Assalamualaikum...

    alahai...cuba try broadband yang lain plak anis..mana tau..ada yang lebih baik kan :)

    ReplyDelete
  2. hmmm... satu luahan perasaan yang sangat jujur... memang itulah hakikat yang harus diterima oleh pengguna berokband khususnya yang berada diluar hiruk pikuk bandar.. bukan sahaja khidmat tidak memuaskan lebih dari itu bikin sakit hati pulak...

    ReplyDelete
  3. wsalam kak ain..

    yang lain lg xleh pakai kak... line lain semput jer network service.kalo buat berokband ntah2 takder line lgsung..huhu... ni pun kira nasib baikla dapat on9...huhuh

    ReplyDelete
  4. abg biin..

    memang sakit hati... yelah..nak blogging kena tengok mood berokband bukan mood org yang nak menulis blog... xkanla stiap kali nak blogging kena g bandar..huhuh.. tensen tul..

    ReplyDelete
  5. Mmg kat kg berokband Celcom terok. Aku punya kelajuan berokband yg pakej RM99... Aku pakai lama dah.. TP kat umah aku pakai streamx paling basic.... Tp streamx paling basic tu lg laju dari berokban tu. Huhu....

    ReplyDelete
  6. Tempat yg ada HSDPA pun tak mampu nak lawan kelajuan streamx yg basic... tambah2 la kalau tempat tu plak cuma dpt GPRS/EDGE.. lg sakit hati

    ReplyDelete
  7. aku start pakai 2tahun dulu..patutnya dah lama dah makin ok..ni tak..nyakitkan ati jelah..kalo aku pakai pakej paling murah ntah2 xdapat langsung line dalam kg neh... promotion bagai nak rak..upgrade nya idak...

    ReplyDelete
  8. pasal tu orang panggil 'berukband'.

    ReplyDelete
  9. ya..seb baik xnamanya kurakband..hehehe

    ReplyDelete

bling bling

IKLAN LAGI!