Wednesday, December 1, 2010

Saman ooo saman..

bila sebut sal saman ni rasa sakit ati ler plak..huhuh..apa taknya, check guna sms rupanya aku dapat 2 saman..check dalam internet no plat kreta dah kena blacklist..saper nak jawab.. yang syoknyer tu saman tu sampai 2..so, semua sekali RM600.yeyyy...satu masa 2007, zaman2 tuk kaduk aku kat sabah..satu lagi last year masa adik aku borrow keta p perak lawat kak ipar aku bersalin..saper nak jawab tu?semuanya atas kesalahan yg sama...pandu laju..adeeiiii... ye ker aku pandu laju.??? so kemarin, sebagai warganegara yg berhemah aku pun pergi ler ke balai polis trafik nak membayar samannya.Alhamdulillah..masih lagi rezeki aku RM 300..ada diskaun 50 % ..so sapa2 yg nak bayar saman segerakanla niat tu..sebab diskaun ni cuma untuk 15hari jer bermula semalam.. pasni 15 hari diskaun akan dikurangkan menjadi 30%, pastu 20% and so on so on...sampaila dah takder diskaun...ada paham??faham2 ker la..pergi ler bayar cepat sementara mereka bermurah hati..huhuhuh


~jojoe~

6 comments:

  1. da baya saman blom neh?? hahhaha~

    ReplyDelete
  2. lor...tak nampak ker resit2 bayaran saman tu>>adeiiiii

    ReplyDelete
  3. hhmmmm... baik atinya cikgu nih... bersedekah kepada abang abang pulis.... lepas nih kena boleh la buka saving acc dengan PDRM pulak yer.. hehhehehe

    ReplyDelete
  4. hehehe..abg biin..duk tunggu PDRM buka bank ler..nak buka saman account..hehehe

    ReplyDelete
  5. owh, tuh resit bayar saman eh?? muuhahahahahhaha~ (sy x penah kena saman)

    ReplyDelete
  6. ayoyooo...budak tu kan baru dapat lesen camner nak kena saman..hehehe

    ReplyDelete

bling bling

IKLAN LAGI!