Thursday, December 30, 2010

Share the joy!

Bila dah dapat on9 dengan bahagia dan jayanya tadi d skul menggunakan wifi, saya rasa makin semangat nak berblogging..cuma kalo senyap pun may b sebab batasan waktu yang tidak mengizinkan... petang tadi saya pergi meronda2 d kulim..heheh... hey, saya jumpa ini...McD.. xtauhula bila kena buka..tapi ternyata bila dibuka mengundang ramai pengunjung..selalu nak makan mcD harus ke SP..skrg dah jumpa d Kulim neh..so, apalagi.. saya ambil peluang my peberet nih yg hanya kuar di awal dan ujung tahun.. prosperity burger...sayangnya, versi ayam belum kuar..yg ada cuma beef saja.. saya hadap saja..soo yummyy.. jom makan prosperity!!!

~jojoe~

2 comments:

  1. xajak aq pun.makan sorang ..huhu... burger 1!!

    ~adik~

    ReplyDelete
  2. bukan makan sorang..makan berduala..heheh..jgn jelessss...hihihi

    ReplyDelete

bling bling

IKLAN LAGI!