Thursday, December 30, 2010

wedding N wedding..

Kejap betul masa berlalu..sekarang saya sudah di sekolah untuk pra-persekolahan.. tugas saya ari ni mendaftarkan pelajar-pelajar tingkatan 1.. guru-guru lain yang tidak terlibat menguruskan persiapan untuk memulakan semula tugas,..
tapi sekarang saya bukan nak bercerita tentang kerja.. kemudian-kemudianla..banyak sgt yg saya nak tulis ni kalo ikutkan..hehehe..mcm nak lepas gian blogging lak..hehehe...
mari cerita sal kenduri dulu..biasala time2 cuti sekolah, salah satu event yg masuk dalam diari saya adalah menghadiri majlis perkahwinan.. banyak juga yg saya pergi tetapi tak semuanya berkesempatan untuk snap gambar... so ni jer yg sempat..syok betul ambik gambar pengantin dan majlis kenduri..tapi bab ambik gambar sendiri yg lemah... huhu... xsesuaiii..hehe..
ni majlis pertama saya pergi .. 21 november yang lalu.
.baru jer bermula cuti sekolah.. wedding sepupu saya..hehehe

Adik saya dan anak2nyer bergambar ngan pengantin...

ni kenduri sahabat kampung... kalo tak silap 5 disember yg lalu..dah lama dah kan??


so sweet... bertemakan hitam kelabu...

ni plak majlis terakhir yg saya hadir sebelum tirai 2010 dilabuhkan... banyak gambar yg saya dapat sebab majlis ni adalah majlis kenduri rakan fb yg juga adalah kakak ipar pelajar saya... majlis ni berlangsung di yan pada 26 disember baru-baru ni...

soo cute kan..sama cantik dan sama padan...

tahniah untuk semua pengantin baru..semoga rumahtangga yang dibina diberkati ALLAH... semoga berbahagia ke akhir hayat.. AMIN..
p/s: bulan 2 turn adik saya lak..xsabar tunggu saat dapat adik ipar ..hehehe
~jojoe~

2 comments:

  1. jojoe pulak bile lagi??? hehehe e;-)

    ReplyDelete
  2. hehe.. InsyaAllah...ada jodoh adala... doakan yer..:-)

    ReplyDelete

bling bling

IKLAN LAGI!