Friday, January 21, 2011

Fish ooo fish...

dah lama nak tulis ni..tp disebabkan masa tu saya belum lg berblog2 neh,..so lambat ler skit tulis entry ni..boleh tak..haha..masa skodeng2 album dedulu..saya terjumpa pic2 neh... rasa mcm nak menulis balik semua kenangan masa kat sabah dulu jer rasanya...takper..pelan2 saya akan flashback semua yg berlaku di sana..
pertama skali nk bercerita sal kunjungan saya ke TVRC tambunan sabah pada 30 Ogos 2008..tempat reakrasi yg sederhana tapi sangat menyejukkan mata yg memandang..yelah..dapt melihat alam hijau semulajadi kat sanaa.sooo siok..dekat situ ada kolam besar...dan dalam kolam tu ada neh...paling best dapat main2 ngan ikan2 jinak neh... besar2 dan pantang nampak benda makan..mesti melantak puas2..masuk situ percuma tp kena beli makanan ikan tu ler.. sgt best tengok ia makan tau.. hehehe...
ini pic kandid...letak kamera atas meja dan smileee...tp xsempat pose,,kamera dah snap dulu..haha... kenangan....

~jojoe~

No comments:

Post a Comment

bling bling

IKLAN LAGI!