Monday, February 28, 2011

Batu Feringgi

Sabtu lepas saya memanjangkan langkah ke Batu Feringgi... pergi BBQ ngan teman saya.. memula tu planning nk p pantai merdeka jer... tp xbest..xder pasir2 tempat best nk panggang2 lauk...huhuh..

masa kat penang bridge,..jalan lancar..cuaca pun baik,,,
bangunan pencakar langit yg menarik perhatianku...

ni dah kat georgetown.... mujur xsesat...huhuh... main redah tengok signboard jer...huhuh


akhirnya selepas bertungkus lumus, sampai jugak kami kat situ.. BBQ, main2 air..memang best walaupun punyalah perit nk idupkan api untuk BBQ.. ramai jugak family yg dtg cuti2 malaysia kat situ..

pantai yang cantik dan bersih...tapi sayangnya......

cuma yang xbest tu bila nampak banyak ikan mati di persisiran pantai..xtahulah apa masalahnya..mayb air kat kawasan tu tercemar kot.. teringat plak kisah tsunami yang pernah berlaku kat situ tahun 2004 dulu..hmmm... meremang jap bila pikir sal tu...alhamdulillah,.kami selamat pergi dan selamat juga kembali... ;-)

~jojoe~

No comments:

Post a Comment

bling bling

IKLAN LAGI!