Monday, February 14, 2011

Hantaran kahwin....

banyak lagi kisah perkahwinan adik saya ni..hehehe..banyak partnyer...rasa2 10-15 tahun lg kalo dia bca blog ni mesti best kan?... teringat2 balik nostalgia perkahwinan dia...hehehe... harap2 masa tu saya pun masih berpeluang lagi untuk menulis blog.. xsabar lak nak tulis kisah perkahwinan sendiri..(hahaha... gatainya)..
0h, yer.. 5 Februari paginya itu, adik saya selaku pengantin lelaki bersiap2 untuk menghadiri majlis perkahwinanya di rumah pengantin perempuan..temanya color biru..saya tak dapat join sama sebab nak uruskan bunga2 telur petangnya nanti... so, ni ler hantaran untuk pihak perempuan..simple but very nice iyer... hehe

tuala digubah menjadi bear...cute..!

gubahan buah anggur..pemberian sahabat adik saya

jam tangan pengantin perempuan

kain sembahyang..

kasut

tafsiran quran


sirih junjung yg simple...hehehe

perfume

manisan...bentuk burung dan telur..cantik!..

bunga raflessia..gubahan kain

beg tangan

kain sejadah


himpunan hantaran...

oppss..ada lagi..kek untuk pihak sana..

pengantin lelaki dan hantarannya....hihihini plak pengantin lelaki dan isterinya di majlis sana..hamboi2...senyum sampai ke telinga..hehehe


p/s: terfikir2 hantaran untuk si dia nanti..hehehe

~jojoe~

No comments:

Post a Comment

bling bling

IKLAN LAGI!