Monday, February 14, 2011

Hari Bahagia

Ahad ~6 Februari 2011

Hari yang ditunggu dah pun tiba,.. hari ni majlis kenduri kahwin adik saya akan berlangsung..adik beradik, saudara mara dah mula memenuhi rumah awal pagi lagi.. memang rasa sgt teruja walaupun tahu keletihan akan melanda seisi keluarga ari ni..hehehe..biasala..letih tp gembira...tema di rumah saya ialah purple.. i likeee... hehe

with my little nephew... majlis dah nk bermula...hihi

pukul 11, adik saya dah bergerak ke kulim menjemput isterinya,,kami selaku tuan rumah menanti kedatangan raja sehari... tetamu semakin ramai..kawan2 adik saya ler yg paling ramai datang..memang meriah...

our little angel ,,sooooo cute..... waiting 4 her uncle and auntie to arrive..hehe
mahu jadi flower girl kunun...tapi pemalu..hehehe


suasana makan2 sebelum ketibaan pengantin... sangat meriah...


pengantin dah sampai...masa untuk bersantap...

senyum jer kerja adik saya yer??syok dapat isteri eh??hehehe



pengantin baru sedang bersanding... semoga bahagia ke akhir hayat

hantaran balas dari pihak perempuan


jelesnya tengok hadiah dia...huhhuhu

p/s: gambar2 amatur ajer...gambar dari pro blum siap..hehehe
~jojoe~

No comments:

Post a Comment

bling bling

IKLAN LAGI!